۲۹ اسفند، ۱۴۰۲

  • بیانیه ماموریت ایران توزین

    "ایران توزین "یک انجمن اینترنتی در حوزه سیستم های توزین و یک سازمان غیر انتفاعی است . هدف ایران توزین پیشرفت تمامی اعضای آن در حوزه های فنی ، مدیریتی ، بازار و کمک به تشکل های رسمی در این حوزه می باشد.

    اعضای انجمن ایران توزین از تولید کنندگان ، توزیع کنندگان ، مقامات دولتی ، شرکت ها ، آزمایشگاهها، تکنسین های نصب، مهندسین ، تامین کنندگان و خریداران این صنعت می باشند.

    تمامی این اعضا یک هدف مشترک دارند و آن هم ایجاد پیشرفت فنی و تعهد به مقررات صنعت توزین می باشد. اعضای مرجع ایران توزین محصولات و خدمات متفاوتی ارئه می کنند. از یک مبدل A/D تا سیستم توزین وزن محور ،از بار کد اسکنر تا گشتاور سنج ، از سیستم های توزین کامپیوتری تا وزنه های کالیبراسیون ، از نمایشگرهای توزین تا سیستم های انتقال اطلاعات وایرلس ، از اندازه گیری نیرو تا ترازوهای حساس ، از لودسل تا دستگاههای پرکن .

    هر آن چیزی که در جهان ساخته می شود توزین هم می شود. اعضای مرجع ایران توزین ، تضمین کننده دقت در اقتصاد ایران است.

  • اعضای ایران توزین

    از جمله اعضای سایت "مرجع ایران توزین " می توان به موارد زیر اشاره نمود :

    1.شرکت کنترل توزین پند (www.pandtec.com)

    2.شرکت پندکاسپین ( www.pandcaspian.com )

    3.شرکت پیشرو توزین ( www.baskool.com )

    4.شرکت دارا الکترونیک ( www.daraelectronics.com )

    5.شرکت سنجش تعادل (orped.com )

  • مزایای عضویت در ایران توزین

    - تمامی اعضای ایران توزین می توانند از اطلاعات فنی و به روز صنعت توزین بهره مند شوند ، این اطلاعات به صورت آنلاین و به صورت خبرنامه های الکترونیکی برای اعضا ارسال می گردد.

    - تمامی اعضا می توانند از تخفیفات ویژه که جهت حضور در همایش ها ، نمایشگاه ها و... در صنعت توزین می باشد بهره مند گردند .

    - تمامی اعضا می توانند در دوره های فنی و کلاس های آموزشی مربوط به صنعت توزین شرکت کرده و گواهینامه دریافت نمایند .

    - در اختیار داشتن منابع مفید اطلاعات فنی توزین، اطلاعات تامین کنندگان ، اطلاعات همکاری های موجود در صنعت توزین .

    - امکان عضویت پرسنل شرکت های توزین جهت آموزش و ارتقا علمی و به روز آنها ؛ این امر سبب رشد سریع شرکت های توزین می گردد.

    - امکان پخش و انتشار تازه های صنعت تولیدکنندگان و گسترش محصولات جدید درصنعت توزین .

    - امکان همکاری بیشتر با سایت مرجع ایران توزین به عنوان اعضای هیئت مدیره .

    - امکان کسب گواهینامه های نصب ، فروش و مهندسی سیستم های توزین .

  • منشور اخلاق ایران توزین

    ما به عنوان عضوی از جامعه توزین و سیستم های اندازه گیری کشور خود را متعهد به قوانین اخلاقی جامعه می دانیم ، این قوانین به شرح ذیل می باشند :

    1- تلاش در جهت اطلاع رسانی و نشان دادن اهمیت بالای سیستم های اندازه گیری و توزین در زندگی روزمره در اذهان عمومی

    2- تلاش برای نشان دادن اهمیت سیستم های توزین در داد و ستد تجاری که تبادل کالا و پول انجام می پذیرد. نقش سیستم های کنترل و نظارتی به درستی مورد بررسی قرار می گیرد ، این مهم در راستای سیاست حمایت از مصرف کنندگان صورت می پذیرد.

    3-اهتمام به معرفی کاربردهای مناسب و جدید از سیستم های توزین به عنوان دقیق ترین روش های اندازه گیری جرم و وزن .

    4- به عنوان عضوی از جامعه استاندارد ، رفتار فردی و حرفه ای خوب - در بالاترین سطح از اصول اخلاقی - در ارائه کالا و سرویس ارائه می دهیم تا بتوانیم به جامعه خود و صنعت توزین اعتبار بخشیم .

    5- تلاش مجدانه در ارائه خدمت و سرویس با کیفیت در سیستم های اندازه گیری و توزین .

    6-با استفاده از قوانین و مقررات بین المللی و استانداردهای ملی ایران در تعیین و تصویب قوانین و آئین نامه های صنعت توزین بهره بریم به نحوی که منافع عمومی تامین شود.

    7- اطلاعات محصولات جدید را به نحوی به مخاطبان خود ارائه دهیم که خلاف روشهای تجارت نباشد و محصولات سایر همکاران خود را تخریب ننمائیم ، دراین راستا شرکت ها فقط محصولات جدید و تکنولوژی های جدید خود را ارائه می کنند و از نقد محصولات سایر همکاران پرهیز می کنند.

    8- از ترویج و تصمیم گیری های انحصاری که قصدی غیر از رشد صنعت توزین و ارتقای کیفی داشته باشند اجتناب می نمائیم.

    9- در ارتقای فنی و علمی همکاران این صنعت و در اختیار گذاردن دانش فنی خود به منظور اعتلای صنعت توزین هیچگونه دریغی نمی کنیم.

    10- دانش فنی و تکنولوژی ثبت شده همکاران خود را ارج می نهیم . از کپی برداری و عدم رعایت حق کپی رایت اجتناب می نمائیم.

  • قوانین عضویت در ایران توزین

    قوانین ثبت نام در سایت ایران توزین و استفاده از مطالب

    کاربر گرامي

    با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که مقالات ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع حساب کاربری آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت اجرا خواهند شد.

    قانون شماره 1 : تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ایران توزین، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات خلاف شرع و قوانین جمهوری اسلامی ایران ، حساب کاربری آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد ،حتی المقدور نام كاربری را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد .

    قانون شماره 2 : کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام درقسمت نظرات از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات خلاف شرع و موازین اسلامی،حساب کاربری آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد .

    قانون شماره 3 : کاربران ایران توزین مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهای خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند. اين موضوع می بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد. در غير اينصورت در حالتی که کاربر جديد باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر اين موضوع توسط کاربران چه جديد و چه قديم ، برخورد جدی خواهد شد.

    قانون شماره 4 : در صورتی که مايل به ارسال مطلبی از يک سايت ديگر می باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نماييد.

    قانون شماره 5: در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصی خود ، از تبليغات تجاری (سايت و غيره) خودتان و ديگران جدا خودداری نماييد. در صورتی كه سايت شما فعاليت آموزشي و يا فرهنگی دارد با ذكر فعاليت سايت برای شناساندن آن به كاربران ميتوانيد امضا را به سايت خود لينك دهيد البته توجه داشته باشيد كه امضا بايد كوتاه باشد .

    قانون شماره 6: لطفاً از ساخت بيشتر از يک نام کاربری در سايت جداً خودداری فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک نام کاربری از طرف يک کاربر ، تمامی آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد.

    قانون شماره 7 : لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معنی که در صورتي که سوالهای گوناگونی داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامی سوالات در يک ارسال خودداری فرماييد.

    قانون شماره 8 : قانون كپی : در صورتی كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايی كه در اين سایت ذكر شده است در جايی ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم برای اطلاعات بيشتر ذكر نماييد.

    قانون شماره 9 : از ایجاد دیدگاه های یکسان در بخش های مختلف پرهیز کنید.

    قانون شماره 10 : مرجع تخصصی صنعت توزین ایران هر ازگاهی برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم (دریافت پیام در صندوق پیام، درخواست اضافه شدن به لیست دوستان و ... ) به شما ایمیل‌هایی را ارسال می‌کند. شما بدینوسیله موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل‌ها اعلام می‌دارید.

    قانون شماره 11 : در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید با استفاده از لینک «رمز فراموش شده» میتوانید رمز تازه را دریافت کنید. مسؤولین وب‌سایت ایران توزین به هیچ عنوان نسبت به ارسال دستی این اطلاعات اقدام نخواهند کرد.

    با خواندن اين قوانين شما مسئوليت رفتار و ارسالهای خود را در سايت به عهده خواهيد گرفت. در صورتي که از قوانين مذکور حمايت نکنيد (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب کاربری شما از سايت حذف خواهد شد.

    اطلاعات خصوصی

    اعضاء نباید اطلاعاتی را که فکر می‌کنند حساس هستند برروی اینترنت قرار دهند. مرجع تخصصی صنعت توزین ایران مسؤولیت سوء استفاده از این اطلاعات را نمی‌پذیرد.

    آدرس‌های ایمیل شخصی شما برای عموم قابل مشاهده نیست. ما ایمیل شما را به هیچ شخص یا گروه یا شرکت دیگری فاش نمی‌کنیم.

    اطلاعات اعضاء بغیر از آن قسمت از اطلاعات که بطور معمول توسط نرم افزار سایت قابل دیدن می‌باشد، محرمانه نگهداری می‌شود.

    اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی ، اطلاعات محرمانه اشخاص دیگر، مطالب غیراخلاقی و غیرقانونی بر روی این سایت نیستند.

    تحت هیچ شرایطی مرجع تخصصی صنعت توزین ایران مسؤول خسارت‌های وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته روی این سایت یا انتقال یافته توسط این سایت نمی‌باشد. همچنین مرجع تخصصی صنعت توزین ایران مسئولیتی را در مورد از بین رفتن اطلاعات قرار گرفته روی این سایت نمی‌پذیرد.

    مرجع تخصصی صنعت توزین ایران خود را مجاز به کنترل مطالبی که بطورعمومی بر روی سایت قرار داده شوند می‌داند ولی خود را ملزم به این مسئله نمی‌داند. مسؤولیت کلی مطالب قرارداده شده روی سایت به عهده عضو قرار دهنده اطلاعات است و اشخاص نباید مطالب نامناسب را برروی این سایت قراردهند.

    حقوق مالکیت معنوی

    استفاده از مطالب قرارگرفته بر روی این سایت در جای دیگر مجاز نمی‌باشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد، عکس آنها و مطالب مربوط به آنها قابل استفاده در هر مکان دیگری بغیر از این سایت نیست.

    مسؤولیت درج بدون مجوز کلیه مطالبی که حقوق مالکیت معنوی آن متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی است، بر عهده کاربر می‌باشد.

    در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قوانین سایت ایران توزین می‌توانید از طریق لینك‌هایی كه به همین منظور در بخشهای مختلف سایت قرارداده شده است، اقدام نمایید.

    کاربرانی که نسبت به این قوانین بی‌توجهی نمایند، از طرف مدیرت سایت ایران توزین مسدود خواهند شد.

    بیان عقاید مختلف با احترام به اصول فکری و اخلاقی دیگران و با پرهیز از توهین و فحاشی مجاز می‌باشد.

    استفاده از ربات‌های هوشمند در پروفایل های مرجع تخصصی صنعت توزین ایران اکیدا ممنوع می‌باشد.

    ....

    با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم , به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده سايت ایران توزین براي شما.