۱ آبان، ۱۴۰۳

قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب

کاربر گرامی

با تشکر از اینکه سایت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید. به لحاظ حفظ قانون سایت و همچنین راحتی کاربران این قوانین وضع شده است ، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اکانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده اند و ممکن است در هر زمان تغییر کند . لطفاً جهت مشاهده آخرین قوانین سایت به پیغامهایی که ممکن است برخی از روزها به هر نحوی به اطلاع کاربران میرسد دقت فرمایید. این قوانین بلااستثناء می باشند و در رابطه با تمامی کاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همکاران سایت اجرا خواهند شد.

قانون شماره ۱ : تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات خلاف شرع  و قوانین جمهوری اسلامی ایران، اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد ،حتی المقدور نام کاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید .

قانون شماره ۲ : کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام درقسمت نظرات از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات خلاف شرع و موازین اسلامی، اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد .

قانون شماره ۳ : کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پیغامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پیغام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد.

 قانون شماره ۵ : در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

 قانون شماره ۶ : در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصی خود ، از تبلیغات تجاری (سایت و غیره) خودتان و دیگران جدا خودداری نمایید. در صورتی که سایت شما فعالیت آموزشی و یا فرهنگی دارد با ذکر فعالیت سایت برای شناساندن آن به کاربران میتوانید امضا را به سایت خود لینک دهید البته توجه داشته باشید که امضا باید کوتاه باشد .

قانون شماره  ۷: لطفاً از ساخت بیشتر از یک نام کاربری در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک نام کاربری از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد.

قانون شماره ۸ :  لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید.

 قانون شماره ۹  : قانون کپی : در صورتی که میخواهید از مباحث و آموزشهایی که در این سایت ذکر شده است در جایی دیگر و یا در سایت خود استفاده کنید ذکر نام سایت و نام نویسنده مطلب الزامیست و در صورت امکان لینک پیغام را هم برای اطلاعات بیشتر ذکر نمایید.

قانون شماره ۱۰ : از ایجاد دیدگاه های یکسان در بخش های مختلف پرهیز کنید.

قانون شماره ۱۱ : مرجع تخصصی صنعت توزین ایران هرازگاهی برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم (دریافت پیام در صندوق پیام، درخواست اضافه شدن به لیست دوستان و … ) به شما ایمیل‌هایی را ارسال می‌کند. شما بدینوسیله موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل‌ها اعلام می‌دارید.

قانون شماره ۱۲ : در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید با استفاده از لینک «رمز فراموش شده» میتوانید رمز تازه را دریافت کنید. مسؤولین وب‌سایت به هیچ عنوان نسبت به ارسال دستی این اطلاعات اقدام نخواهند کرد.

با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور حمایت نکنید (در صورت امکان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار اکانت شما از سایت حذف خواهد شد.

اطلاعات خصوصی

اعضاء نباید اطلاعاتی را که فکر می‌کنند حساس هستند برروی اینترنت قرار دهند. مرجع تخصصی صنعت توزین ایران مسؤولیت سوء استفاده از این اطلاعات را نمی‌پذیرد.

آدرس‌های ایمیل شخصی شما برای عموم قابل مشاهده نیست. ما ایمیل شما را به هیچ شخص یا گروه یا شرکت دیگری فاش نمی‌کنیم.

اطلاعات اعضاء بغیر از آن قسمت از اطلاعات که بطور معمول توسط نرم افزار سایت قابل دیدن می‌باشد، محرمانه نگهداری می‌شود.

اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی، اطلاعات محرمانه اشخاص دیگر، مطالب غیراخلاقی و غیرقانونی بر روی این سایت نیستند.

تحت هیچ شرایطی مرجع تخصصی صنعت توزین ایران مسؤول خسارت‌های وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته روی این سایت یا انتقال یافته توسط این سایت نمی‌باشد. همچنین مرجع تخصصی صنعت توزین ایران مسئولیتی را در مورد از بین رفتن اطلاعات قرار گرفته روی این سایت نمی‌پذیرد.

مرجع تخصصی صنعت توزین ایران خود را مجاز به کنترل مطالبی که بطورعمومی بر روی سایت قرار داده شوند می‌داند ولی خود را ملزم به این مسئله نمی‌داند. مسؤولیت کلی مطالب قرارداده شده روی سایت به عهده عضو قرار دهنده اطلاعات است و اشخاص نباید مطالب نامناسب را برروی این سایت قراردهند.

حقوق مالکیت معنوی

استفاده از مطالب قرارگرفته بر روی این سایت در جای دیگر مجاز نمی‌باشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد، عکس آنها و مطالب مربوط به آنها قابل استفاده در هر مکان دیگری بغیر از این سایت نیست.

مسؤولیت درج بدون مجوز کلیه مطالبی که حقوق مالکیت معنوی آن متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی است، بر عهده کاربر می‌باشد.

در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قوانین سایت می‌توانید از طریق لینک‌هایی که به همین منظور در بخشهای مختلف سایت قرارداده شده است، اقدام نمایید.

کاربرانی که نسبت به این قوانین بی‌توجهی نمایند، از طرف مدیرت سایت مسدود خواهند شد.

بیان عقاید مختلف با احترام به اصول فکری و اخلاقی دیگران و با پرهیز از توهین و فحاشی مجاز می‌باشد.

استفاده از ربات‌های هوشمند در پروفایل های مرجع تخصصی صنعت توزین ایران اکیدا ممنوع می‌باشد.

….

با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم, به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما.